NAKRĘCAMY ŚWIAT REKLAMY

CD Project Marketing Director II. Rise of sales

KLIENT: CD Projekt RED

TYP: Niestandardowa kampania rekrutacyjna na stanowisko dyrektora marketingu firmy CD Projekt Red

CEL: Dotarcie do marketingowców w sposób nawiązujący do charakteru firmy i podkreślający atrakcyjność branży.

OKRES KAMPANII: czerwiec 2011

EFEKT:
Na półkach w dobrych sklepach pojawiła się nowa gra CD Projekt Red – „najbardziej zaawansowana strategia czasu rzeczywistego”: „Marketing Director II”. W internecie w serwisie YouTube, Facebook i Daily Motion można zobaczyć także viral z entuzjastycznymi ocenami testerów, w którym twórcy zapewniają m.in. o niezwykłym poziomie realizmu i przełomowym wykorzystaniu „dream job engine”.

Cała akcja to niestandardowa kampania rekrutacyjna na stanowisko dyrektora marketingu CD Projekt Red, której celem jest dotarcie do marketingowców w sposób nawiązujący do charakteru firmy i podkreślający atrakcyjność branży.

„Szukamy specjalistów wysokiej klasy a zarazem entuzjastów, dla których praca w CD Projekt Red i czuwanie nad dalszym rozwojem komunikacji marek z najwyższej światowej półki będzie stanowić wartość dodaną. Zależy nam również na tym, by były to osoby gotowe do odważnych, przełamujących konwencje działań. Stąd pomysł na niestandardową kampanię rekrutacyjną.” Mówi Adam Kiciński, prezes CD Projekt Red.