NAKRĘCAMY ŚWIAT REKLAMY

gallery post
gallery post
gallery post

Chopin Open – Szalone dni muzyki

La Folle Journee de Varsovie  – Z cyklu wspieranie kultury poprzez muzykę Fryderyka Chopina pod patronatem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy
KLIENT: Simfonia Varsovia
Kampania o zasięgu lokalnym w Internecie, Prasie, Kinie oraz OOH wsparta działaniami Public Relations
Szerzenie kultury poprzez muzykę. Promocja Obchodów Roku Chopinowskiego. Poinformowanie jak największej liczby osób o cyklu koncertów.
28 kwietnia – 13 czerwca 2010
Ze względu na ograniczony budżet kampanii media w dużym stopniu musieliśmy zorganizować bezkosztowo. Pozyskując kolejnych patronów mediowych byliśmy w stanie proponować innym powierzchnię reklamową na zasadach cross promocji. Pozyskaliśmy do współpracy m.in. outdoor (AMS), radio (PR-2), prasę (Dziennik Metro, Gazeta Wyborcza), kino (Cinema City), internet (Wirtualna Polska) oraz wiele form marketingu ambientowego np. PKP – reklama na biletach.
Budżet w większości przeznaczyliśmy na koszty produkcji.

Duże zainteresowanie cyklem koncertów, co zaowocowało zapełnieniem sal koncertowych oraz przedwczesną sprzedażą biletów.